Extra informatie



Duur:
5 lessen

Prijs:
125 euro

Locatie:
ROERMOND
Fotostudio Karel Bingen
Steenweg 12a
6041 EW Roermond

Tijd:
Afhankelijk van de dag.
Op zaterdag van 10.30 uur tot 12.45 uur.
Op donderdag avond van 19:30 tot 21:45 uur

Voor kleine groepen of privé les neem contact op via info@bingen.nl of tel: 0653699713

Beginners cursus fotografie

In deze cursus leer je meer uit je digitale camera te halen. Je leert wat een goede foto is, en waarom. Je leert de techniek achter een foto, en je leert deze technieken zelf toe te passen. Zo zal de camera met al zijn mogelijkheden zoals sluitertijd, diafragma, iso, belichting, kleurbalans enz.enz. uitvoerig worden behandeld.

Aan de hand van huiswerkopdrachten krijg je meer ervaring met het oefenen van wat je net geleerd hebt. In de les worden deze foto's besproken en worden tips gegeven om foto's de volgende keer nog beter te schieten. Je leert "kijken", vormgeven, kadreren en de beste compositie bepalen.

Verder laten we zien hoe je een foto digitaal kunt verbeteren middels Adobe Photoshop.

De cursussen worden op doordeweekse dagen gegeven van 19:30 tot 21:45 uur en op zaterdagen van 10:30 tot 12:45 uur. Om je aan te melden, kun je kiezen uit onderstaande groepen. In elk van deze groepen staan de 5 cursusdata voor de betreffende groep. Heb je de keuze gemaakt met welke groep je wilt starten (a.h.v. de datums), kun je op [inschrijven] klikken. Dit is natuurlijk wel afhankelijk of deze groep nog plaatsen vrij heeft. Dit wordt vermeldt bovenaan de groep. Als je een groep hebt gekozen kunt je middels het aanmeldformulier jou gegevens invullen.

Na inschrijving zal je ruim een week voor aanvang van de cursus nadere informatie voor de eerste les, via de e-mail ontvangen.

Op het inschrijf formulier wordt gevraagd of je in het bezit bent van een laptop, die is voor deze cursus NIET vereist!

Inschrijven

Groep 1 (Roermond)
Nog 0 plaatsen vrij
In de planning voor voorjaar 2018